O naší dětské skupině

Na co se zaměřujeme?

Všestranný rozvoj dětí

Rozvíjíme děti ve všech směrech!

Bilingvní výuka angličtiny

Co to je?   Podprahové učení angličtiny. Děti používají denně anglická slova a ani si neuvědomí, že se učí. Podle věku dětí využíváme různé metody. Nejprve pasivní (vnímají klíčová slova) a později aktivní (vybrané aktivity nebo kroužky v angličtině), do výuky také pravidelně zařazujeme rodilé mluvčí.

Proč to děláme?   Děti ve věku do šesti let mají absorbující mysl a jejich schopnost osvojit si nejen cizí jazyk je nejsilnější právě v této době. Je to pro ně přirozené a vše si osvojí snáze, rychleji a doživotně kvalitněji. Později se jazyk učí daleko složitějším způsobem. Pro děti se tak stane dovednost komunikace v cizím jazyce jedním z pilířů dalšího vzdělávání, a tím jim usnadníme cestu k dalšímu seberozvoji.

Učení s prvky Montessori

Co to je?  Pedagogika Montessori je alternativním pedagogickým směrem uznávaným po celém světě již od počátku 20. století. Existují i školy a školky, které učí děti pouze podle těchto zásad a principů.

Jak to děláme?   My jsme si z Montessori vybrali prvky, které víme, že fungují a tyto aplikujeme do výuky. Jde například o partnerský přístup, ruční práce s materiály a jejich poznávání, organizace práce, spolupráce dětí a pestrá věková skladba skupina, pozitivní vztah k práci s chybou aj.

Polytechnická výchova

Co to je?   Polytechnické vzdělávání směřuje děti k poznání techniky, ruční práce a manuální zručnosti. Tyto aktivity významně pomáhají poznávat svět kolem nás a také rozvíjí tvořivost – tvořivé a kreativní myšlení.

Proč to děláme?   Budujeme tak u dětí kladný vztah k technice a možnost budoucího profesního směřování k technickým oborům. Protože si myslíme, že právě v těchto oborech je budoucnost.

KROUŽKY A DALŠÍ AKTIVITY

Aktuální nabídka kroužků se na jednotlivých pracovištích liší, konkrétní aktivity jsou rozepsány na stránkách poboček ROSY

🇬🇧Native Speakers ve výuce

Naše školky navštěvují zahraniční studenti pedagogiky, kteří při hře a běžných denních činnostech s dětmi komnikují v angličtině.

Canisterapeutické besedy s pejsky

Se speciálně vycvičenými pejsky ze sdružení ARIS pořádáme canisterapeutické besedy na aktuální témata dle plánu výchovy a péče.

Cvičení jógy pro děti

Pečující osoby se účastní akreditovaných kurzů jógy pro děti. Nejen tato, ale i další pohybová cvičení, zařazují pravidelně do denního programu.

Senioři čtou dětem

Podporujeme mezigenerační porozumění. Pohádkové babičky a dědečci si chodí s dětmi povídat a čtou jim z knížek pohádky.

Proč si vybrat právě ROSY?

Malý kolektiv dětí a rodinné prostředí, všechny naše miniškolky mají maximální kapacitu 12 dětí

O děti pečují dvě plně kvalifikované chůvy, máme mladý dynamický tým, který se pravidelně vzdělává

Máme vlastní poradenské pracoviště, nabízíme logopedickou péči i pomoc speciálního pedagoga pro MŠ​

Zaměřujeme se primárně na děti ve věku do 3 let, které ještě nemají místo v klasické MŠ

Plán výchovy a péče má za cíl všestranný rozvoj dětí, navíc však u nás speciálně s rozšířenou výukou angličtiny, prvky polytechnické výchovy a Montessori pedagogiky, to vše za použití nejmodernějších pedagogických metod i pomůcek

Nabízíme také nadstandardní aktivity, např. kroužky kreativních dílen, robotiku, dětskou jógu, děti se pravidelně účastní akcí jako jsou canisterapeutické besedy s pejsky, návštěvy divadla, ZOO a další

Naše miniškolky pravidelně navštěvují zahraniční studenti pedagogiky v programu Erasmus, kteří se věnují aktivitám s dětmi v anglickém jazyce

Zakládáme si na příjemném a přátelském prostředí, ve kterém se děti cítí bezpečně a získávají podněty pro svůj rozvoj

ROSY

již 5x

v Moravskoslezském kraji

Rychlý kontakt